Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Super jedzenie

Sławomir

Super miła obsługa, bardzo dobre jedzenie. Cena/jakość na duży plus.

Adrian

Edit: Jako stały klient muszę przyznać, że macie naprawdę pyszne jedzenie, ale proszę popracujcie nad proporcjami, bo mało kiedy kubełek jest kubełkowi równy tak samo bowly.
Raz kubełek jest tak duży, że nie chcę się zamknąć, a dzisiaj zamawiając 2 kubełki były one wypełnione do połowy i dostałem tyle co ostatnim razem zamawiając jednego.
Jeśli chodzi o bolwy to tak samo, czasem tyle jest tam tego jedzenia, że ledwo chce się zamknąć, a czasem jest tak, że zostaje strasznie duuuuuzo wolnej przestrzeni.
Po dzisiejszym zamówieniu jestem strasznie zniesmaczony 😕

Maciej

Nie dostaliśmy sosu, który był w zamówieniu, na dania czekaliśmy 20 minut dłużej niż maksymalny czas przewidywany który otrzymaliśmy w mailu z potwierdzeniem zamówienia, pracownicy nie bardzo ogarniają co się dzieje, dodatki były pomylone w dwóch daniach na odwrót. Jedzenie całkiem dobre.

Paulina

Dziękujemy za opinie i za to że doceniła Pani smak naszego jedzenia. Niestety, podczas pakowania musiał ktoś pomylić wkładki z dodatkami. Cały czas pracujemy nad poprawą jakości naszych usług.
~ Zespół K-bite

Bardzo dobre, ale obecnie jest super tłusto, kiedyś było dużo lżejsze jedzonko!

Jan

Dziękujemy za uwagę. Sprawdziliśmy zamówienie. Zamówił Pan sos honey butter. Zweryfikujemy co poszło nie tak, ale sos ten jest na bazie masła i miodu. Robimy go zgodnie z recepturą i masła nie żałujemy, gdyż chcemy, żeby jakość była jak najwyższa. Czasem sos ten lubi się rozwarstwiać, bo nie używamy chemii do stabilizacji. Pewnie stąd może być duża zawartość tłuszczu na dnie.
~ Zespół K-bite

Wszystko bardzo smacze, duże porcje. Polecam

Dominika

Zamówienie pyszne, ale został pomylony kubełek miał być kurczak gochujang, a przyszedł honey butter :(

Aleksandra

Cieszymy się, że smakowało. Przepraszamy za pomyłkę.
~ Zespół K-bite

Troche mam mieszane uczucia
Postanowilem zamowic z waszej strony a nie z jakiegos pyszne bo wiadomo rozne sa glosy co do pyszne i uwazam ze lepiej bezposrednio z lokalu ( jezeli jest taka mozliwosc) ALE nie spodziewalem sie ze moje zamowienie odbedzie sie w taki sposob.
Zamowilem jakos ~18:24 termin realizacji 20:24 troche sie zdziwilem bo jak zamawialem kiedys dwa razy na pyszne to zamowienie bylo moze w godzine? Ale wiadomo rozumiem ze nd wieczor młyn
I no czekałem czekałem jakos do 21:10 pomyslalem za zadzwonie co najlepsze lokal do 21
Po jakis 15 min oddzwania ktos z restauracji pytam sie o moje zamowienie a tam jakby ktos sie smial jak powiedzialem o co chodzi - nie wiem czy ze mnie czy ktos mial glupawke( jezeli tak to rozumiem). Na koniec dostalem info ze juz moja zamowienie jest pakowane. Finalnie po 3h dojechalo ( 1h po planowanym czasie realizacji). Mam mieszane uczucia co do obslugi(nie wiem czy poprostu duzo roboty co rozumiem czy ktos mial wyjebane) ale jedzenie jak zwykle super.

Mateusz

Dziękujemy za opinie. Przede wszystkim w imieniu całej gastronomii dziękujemy za podejście, bo pyszne i inne portalem zabierają ok 30% marży z wartości zamówienia. Zamawiając na stronie restauracji, wspiera Pan Polski mały biznes. Co do czasu realizacji zamówienia, to zarówno przy naszej stronie jak i przez zamówieniu przez pyszne.pl, czy uber zamówienia realizujemy naszymi kierowcami. Póki co jesteśmy małym lokalem i opóźnienie często wynika z zbyt dużej liczby zamówień. Ale nie jest to żadne tłumaczenie... Po prostu chcemy być szczerzy i staramy się zawsze jak możemy, ale jak czasem mamy cały lokal gości i jeszcze wpadnie w jednym momencie kilka zamówień to niestety ale zdarzają się nam opóźnienia. Za Pana podejście do sprawy wyślemy Panu na SMS kod w ramach rekompensaty. Proszę przyjąć jeszcze nasze najszczersze przeprosiny.
~ Zespół K-bite

czas oczekiwania trwał 3,5 g

roza

Dziękujemy za opinię, przepraszamy za długi czas oczekiwania.
~ Zespół K-bite

Ciepłe smaczne dowiezione szybko w przeciwieństwie do 2 poprzednich dowozów

Aleksandra

Dziękujemy za opinię. Zawsze staramy się jak możemy…
~ Zespół K-bite

Bardzo długie oczekiwanie na zamówienie

Monika

Jak zwykle pysznie!

Aldona

Wyśmienite jedzenie a porcje ogromne

Karolina

Super jedzonko.

Krzysztof

Klasa

Przemysław

Jedzenie było smaczne ale nie dowieziono mi wszystkich zamówionych pozycji. Zamówiłam kubełek i dwa bowle i nie dowieziono mi jednego zestawu banchanow. Po zadzwonieniu do lokalu Pani powiedziała że kierowca zaraz wróci i mi je dowiezie ale nikt już się nie przyjechał a ja skończyłam na samym kurczaku z ryżem.

wioletta

Suber obsługa oraz jedzenie, szczeże polecam.

Szymon

Dziękujemy bardzo :)
~ Zespół K-bite

Zamawialiśmy juz od Państwa wilkokrotnie i zawsze byliśmy zadowoleni dlatego wracaliśmy. Niestety tym razem zamowienie mocno odbiegało od dotychczasowego standardu. Kurczak smakował i wygladał jakby nie miał glazury , gdzie do tej pory bylo jej całkiem sporo i smak był bardzo intensywny. Mam nadzieję, że to jednorazowa sytuacja bo do tej pory bardzo nam smakowało i nie chcielibyśmy rezygnować z zamawiania jedzania u Państwa.

Dominika

Dziękujemy za opinie. Jeśli kwestia glazury, to mogę tylko przypuszczać, że problem dotyczy honey-butter, ponieważ robimy go zupełnie naturalnie tj. miód i masło przez co bardzo często ciasto wpija glazurę. W przyszłości od razu proszę reklamować telefonicznie jeśli coś będzie nie tak z zamówieniem
~ Zespół K-bite

wszystko super, zamówimy na pewno ponownie

Oliwia

Dziękujmy i zapraszamy :)
~ Zespół K-bite

kupowałam już 11 razy u was, na poczatku dzialania lokalu bylo smacznie, ale wczoraj dostałam zimne jedzenie, nie było przygotowane na świeżo wiec nie mam ochoty więcej nic zamawiać

Aleksandra

Przepraszamy Pani Aleksandro. Jest nam bardzo przykro, że dostała Pani zimne zamówienie i nie umiemy tego wyjaśnić. Jeśli zamówienie było na miejscu, to proszę od razu składać reklamacje. Zawsze chcemy jak najlepiej dla naszych klientów. Mamy nadzieje, że zrozumie to Pani jako wypadek przy pracy, skoro już 11 razy Pani zamawiała u nas. Błąd jest rzeczą ludzką. Zapraszamy ponownie :)
~ Zespół K-bite

Nie dostałem rzodkiewki:(

Kuba

Jest nam bardzo przykro, po prostu błąd. Zapraszamy ponownie, proszę się upomnieć, że raz nie dostał Pan rzodkiewki. napewno coś ekipa Panu dołoży gratis :)
~ Zespół K-bite

Wszystko dobre jak zawsze ale tym razem zamiast podudzia z kurczaka dostałem filet.

Maciej

brak

Sabina

Polecam

Gabriela

Kolejny raz opóźniona dostawa. Długi okres oczekiwania na zamówienie.

Dawid

Porcje ostatnich zamówień na dowóz jakie składałam przychodziły niestety coraz mniejsze, prawie za każdym razem jedzenie dowożone z dużym opóźnieniem i zimne. Natomiast zamówienia na miejscu w lokalu 5/5.

Laila

Świetne jedzenie, liczę tylko na poszerzenie oferty

Dawid

Wszystko ok,polecam

Iwona

Pyszne jedzonko, duże porcje ☺️

Agnieszka

Brakowało jednego dodatku. Nie wiem czy przez pomyłkę czy go zabrakło o czym nie zostałam poinformowana:(

Wiktoria

Bardzo mało sosu

Martyna

Zajebiste

Michał

Jedzenie pyszne

Sławomir

Smaczne

Patryk

Szamka petarda

jakub

Dobre ale porcja jest z połowę mniejsza. Nie smakuje też tak samo. Niby człowiek wiedział a jednak się łudził hehe

Tobiasz

Wszystko git - jak zawsze ;)

Maciej

Zamówione trzy różne kubełki, wszystko smaczne, smakowało wybornie 😁 wszyscy zadowoleni

Paweł

pyszne

Martyna

Bardzo dobre

Jakub

Dzięki Jakub, zapraszamy !!!
~ Zespół K-bite

Pyszne jedzenie, ekspresowa dostawa

Rafał

Staramy się jak możemy. Dzięki Rafał
~ Zespół K-bite

Dobre

Konrad

Zamiast udka zdecydowanie lepiej żebyście dali pierś z kurczaka, jest to wszystko tak tłuste, że ciężko się je. Na pierożki sosy można dać z boku, nie każdy ma ochotę jeść oblane po brzegi tłuste pierożki tłustymi sosami. Smaki 4/5, jakość 2/5

Krystian

Świetne jedzenie, miła i profesjonalna obsługa, przy małej pomyłce przy zamówieniu sprawę profesjonalnie rozwiązano oferując zniżkę 20% na kolejne zamówienie lub przywiezienie dodatkowego makaronu udon. Gwiazdka mniej ze względu na to że na telefonie strona jest delikatnie toporna.

Maksymilian

Super duża porcja kurczaków

Nina

Pyszne jedzenie, szybka dostawa. Na pewno zamówie ponownie ☺️

Sylwia

Pyszne jedzenie

Hubert

Niestety burger rozwalił się w drodze, dosatkowo był zimny a bułka rozmoknięta. Może jakby zawinąć w folię, byłoby lepiej. Jedzenie nadal pyszne, ale niestety w takiej formie dużo traci :(

Agata

pyszne ale tylko z sosem słodko pikantnym, miodowo łagodny jest mega średni i jest go strasznie mało

Emilka

Super jak zawsze ;)

Rafał

Dałbym minimalnie wiecej ryżu i ekstra serwetkę, oprócz tego wszystko super.

Wiktor

Jedzenie przyjechało zimne, surówki były inne niż zamawiane, makaron trochę był bez smaku

Anna

Niestety część mojego zamówienia było niejadalne. Zamówiłam burgera, bowla oraz 4 szt. hotteok. Niestety te ostatnie były niejadalne - twarde i spalone na wiór, a nadzienie suche i bez smaku. Jestem bardzo zawiedziona bo jadłam już kilka razy u was na miejscu i jeszcze ani razu się nie zawiodłam. Powinniście zwrócić uwagę co podajecie ludziom :(

Gabriela

Gitara

Staszko95

Zamówienie przyjechało szybciej, więc to na plus
Ale prosiłam o odłożenie sałatek obok a nie na bowlu żeby się nie zagrzały co niestety nie zostało wykonane
Dodatkowo stripsy były bardzo suche i twarde, w porównaniu do popsow które jadłam wcześniej wypadły mega słabo, sosu honey jakby wcale nie było :(

Karolina

Szybka realizacja, rewelacyjny smak!

Piotr

Dziękujemy bardzo :)
~ Zespół K-bite

Wszystko w porządku ale niestety nie dostaliśmy 2 sztuk ciasteczek z wróżbą, które były w zamówieniu. Teraz nie wiem co czeka mnie w przyszłości...

Piotr

Przepyszne ^-^

Daniel

Pyszne, ciepłe, bardzo dużo dodatków do bowla - zdecydowanie można się najeść a nawet przejeść w rozsądnej cenie :D Polecam :)

Maria

Brak

Magdalena